En del drar ihop till brödet.....

.....medan andra roar sig kungar i Sunne Vattenland.
Såg bildbevis i kameran när jag kom hem!!
          FULL FART!!!!                



Vädret var inte optimalt (det ser tom lite kallt ut) men de kom iväg i alla fall innan snön kommer.

Något annat som hänt medan jag har varit på jobbet är en massiv flug invasion i köket. Kriget har inletts med flugsmälla och sådana där klister grejer att hänga i taket. Djurens vänner ville förbjuda dem men jag kan säga att djurvän det är jag, men nån måtta får det vara!! Jag har inte en fluga i köket, snarare hundra stycken!! Om de råkar plågas en stund ger jag blanka f-n i!!

Snart kommer det vänner på grillning. Tack och lov bor de på landet och blir väl inte helt vettskrämda av ala flygfä... Äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0