Ett litet ljus

Jag hatar att vara sjuk.

Ringde och sjukskrev mig förut. Inte nog med att jag mår ap-illa + att den här magsjukan ger värk i kroppen, jag ska bli fattig till på köpet!

Ett litet ljus i mörkret är att vi (jag och tjejerna) ska ha en helg i Göteborg hos Nina och Magnus. Nu ska det äntligen bli av!! Liseberg och mys.
                                                                      
                                                                               Trolig Lovis favorit  -  kaninresan

Vi har värsta lyxen där, två sovrum till bara oss!! Tjejerna brukar passa på att bada jacuzzi, jag tycker det bullrar lite för mycket, tyvärr
.                                                                                             


                                                                                                  
Biljetten är bokad och klar, fegade dock ur och gjorde den omboknings bar. Man vet ju aldrig... Undrar hur det blir att åka med Lovis. De andra flickorna har i den åldern tröttnat någonstans runt Säffle! Men Martin är på mässa och jag har ingen lust att köra själv tur o retur. Då är tåg ett väldigt bra alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0