Jösses..

...vad effektiv jag varit idag!
Sov till nio, mycket skönt. Drack morgonkaffet, väckte Julia och drog med henne ut i stallet som vi har storstädat!
Ut med det gamla ströt, skurat väggar och golv. Så fint det blev! (Såg ut som det bott grisar där) Detta "måstet" har hängt över mig hela semestern och vi blev positivt överraskade att det bara tog tre timmar. Nu ska det bara torka i nägra dagar så är det dags att börja lorta ner det igen....
Eftersom SMHI lovat massor med regn tog jag sen och grävde upp och omplaterade de där syrenerna jag nämnt tidigare.
Men var är regnet?
Nu måste jag väl ut och vattna istället.

Martin, Linn och Lovis har roat sig med blåbärsplockning. Nu ska jag snart bli serverad kaffe och nygräddad blåbärspaj med vaniljsås.... Lyxliv!

Efter det gör jag nog inget mer. Ganska sliten i kroppen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0