Lärde mig min egen kamera

Blev sur när jag inte hittade kameran. Frågade Martin vart den var och han säger att den låg i nyckelskåpet, typ lika Lovis-säkert som vapenskåpet. Vem kan ha lagt den där?? (Jag).
Tog lite kort för att bildbevisa att min familj lever; då hittar jag inte kabeln för att föra över bilderna med. Nu är rädd att jag lyckades dammsuga upp den förut (jo, lite energi föll över mig).
Plockade därför fram vår egna kamera, och den fungerar nästan på exakt samma sätt som den andra....phu!

  Linn i match dräkt. Medaljen och T-shirt i vinst.  TV- mys


 Vinglaset som skymtar vid Tv-myset är mitt. Tomt på bilden men ska nu fyllas på ur köksfönstrets basföråd..... Ser bara ut så här i semestertider, det försäkrar jag. Övriga tider på året är detta fönstret belamrat med viktiga lappar som kommer från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0