Ledig förmiddag

Idag är det kvällsjobb.
Martin var så söt och lär mig ligga kvar i sängen så jag har sovit länge!! Det kändes att börja jobba, framför allt det där med att ställa klockan på 5.20 var ingen höjdare!

Vi såg på "Flyga drake" igår kväll, nästan hela familjen, Lovis sov förstås. Den var riktigt bra, känslan jag fick i boken om förtrycket från talibanerna nådde inte ända fram men det var inte mycket av handlingen som tagits bort som händer så ofta annars.
De stora tjejerna tyckte den var jätte otäck. De reagerade mest på det här med härskare/tjänare, (Amir/Hassan)
Synd, jag som så gärna vill ha en "James" här hemma, endast ekonomin hindrar mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0