Liten kräftskiva

I flera år har vi haft stor kräftskiva på logen med vänner. I år har Landstinget satt stopp för det genom att tvinga personalen att jobba massa helger. Så därför blir det en i mini format ikväll. Så liten att det inte ens blir någon nubbe.
Lovis tycker det hela är väldigt inressant, här pussar hon kräftan, "den är så söt".....(undrar hur svärsönerna kommer att se ut)!
  På semestern dissikerade hon sina skaldjur, få se om hon törs smaka idag.
 
F.ö börjar jag jobba om ganska exakt 12 timmar, men tro inte att jag är bitter!!

Jag kommer väl from imorgon inte ha tid att blogga flera gånger varje dag, tyvärr, det är ju lite roligt!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men vi kanske ska kräftskiva ihop nån helg framöver?

du jobbar väl inte alla helger???

:)



Jag jobbar bara tre dagar till sen får jag lite ledigt (läs arbetslös) ett tag.



Hälsa!!



Kramar

2008-08-08 @ 20:08:37
URL: http://cherryblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0