Nu är det färdigt!

Magsjukan kom till Julia i natt, och mig har det börjat gnaga i nu. Blir det inte värre än detta går det bra, inga detaljer men jag kräks inte.

Känns bra att jag förberett precis allt inför att "Jörgen Hovslagare" kommer till Maja och Havanna idag. Maja har t.om stått med grimman på i hagen och "mut- hinken" är klar ifall vi skulle vara dåliga och inte orka springa runt och jaga hästar som inte vill gå in. (de vill nästan alltid in men jag chansar inte vid magsjuka).
Tog till och med ut pengar härom dagen så jag behöver inte åka bil heller idag. Ibland är jag så smart........

Martin är iaf nästan på banan igen, vilket är tur för båda vuxna i magsjuka samtidigt fungerar inte bra. Dessutom har vi i så fall toalettbrist, kösystemet slås ju ut av calici.

Nu är det dags för tredje avbrottet sen jag började skriva inlägget, tar och sätter punkt för idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Racerbajs är aldrig kul. Bra att du är förutseende. Kram på dig hygienombudet

2008-08-18 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0