Utgång på en onsdag

Min storebror var så snäll och bjöd med Martin på en krogsväng i kväll. Det ska bli lungt, (säkert).

En annan gång (ca 13 år sedan) skulle de ta en öl ihop. Jag fick bära och knuffa rätt länge innan jag fick in dem i bilen mitt i natten. Innan dess stod jag skogstokig inne på dåvarande  "Jäger" för att få ut dem. De har varit ute många gånger sedan dess med mycket varierande resultat, JAG minns dock den där kvällen än.

Så nu är jag lite nervös.

Jag bryr mig inte om i fall fyllan blir total egentligen, karl är stor nog att ta vara på sig, men jag vill inte att han ska vara bakis imorgon.
Då är det vår enda, och sista chans, till barnledighet den här sommaren.

Jag tror (hoppas) att han har förstått mitt budskap. OM han är bakis imorgon får han ingen rolig fru.
Han vet vad det innebär. (Is i rösten nu)
Det kan sitta i i flera veckor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0