Bonus-tid

Jag fick bege mig till skolan och hämta hem Linn. Ont i magen och "sänkt allmäntillstånd". Verkar inte vara så allvarligt men hon hade gråtit i skolan och då blir jag förstås orolig.

Tog tid innan jag fick tag på Martin men han vände hem så hon slipper vara ensam hemma. Är så klurigt det där när jag ska jobba kväll. Om jag tar VAB kommer ju Martin hem när jag har halva arbetspasset kvar. Dag personalen kan däremot inte stanna till 17.30, vilket omöjliggör att jag felxar in senare.  Men idag gäller det en stor tjej så någon timme kan hon "hänga i luften".

Vi har nyss ätit lunch ihop. Amerikansk potatis och köttrullader. Väldigt gott. (Pommesfrites och korv)

Egentligen får jag väl inte säga att det var lite mysigt? Det är så skönt att få rå om bara en unge ibland, men det händer alldeles för sällan.

Ska nog sätta upp det på listan med nyårslöften......

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vilket finr namn för korv och pommes! Så ska jag börja säga, då kan jag äta de varje dag ju ;)



Få ni fortfarande jobba C-tur och sedan A-tur? Trodde de försvann med de nya EU-reglerna. Va nu de har med våra regler att göra! Bitter...

2008-12-18 @ 20:27:18
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0