Död och elände

Dra mig på en liten vagn! (Vet inte vad det står för exakt men jag har alltid kopplat det till att man är irriterad/uppgiven för något)

Nu har det dött en mus i en vägg igen!
Nu stinker det i köket och lilla hallen. På onsdag kommer det gäster. Som ska äta. I vårt kök som luktar äckligt.

Jag ska sluta ge katterna mat, de är helt enkelt för lata. I två dagar har de legat på dubbelsängen och bara gått ut för att uträtta behov. Samt jamat efter mat. Högljutt.

Latmaskar!

Nu är sötebröds dagarna över för deras del, Klara lär klara (vilken ordvits det blev då, helt av sig självt) sig väldigt länge för hon är så tjock att benen snart inte når till marken.
Figaro däremot är bara lite vinterfet. Han är dessutom den som skriker mest efter mat, väldigt ihärdigt, så vi får nog skaffa öronproppar om han ska svältas.



Kräk......!
(men vi älskar honom! Han är den snällaste och goaste katt jag någonsin haft)

Kommentarer
Postat av: Madelene

...och den STÖRSTA! ;)

2008-12-29 @ 22:55:18
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0