Fjärde advent

Just nu känns det som att sysslor att göra inför julafton blir en promenad seger. (Förstår inte att jag vågar skriva det.....)

Kvar att göra:

Köttbullar

Rostbiff

Handla maten

Städa så där lagom. Jag inbillar mig att det inte är så himla ingrott med skit här hemma. Och är det lite damm i något hörn har inte det spolierat någon julafton förut, så det går nog vägen.

Har ett dagpass kvar att göra imorgon. Men då är Martin hemma. Kanske ska skriva en lista till honom?

Vi är hur som helst friska, ingen magsjuka så långt ögat når. Den borde ju ha drabbat oss nu när det gått på dagis hela veckan och Lovis varit där.

F.ö åt jag säker 20 st knäck efter inlägget igår. Vill bara meddela sanningen, jag ljög när jag skrev att jag ingen bit skulle ta före julafton. Eller ljög, jag ändrade mig.

Kommentarer
Postat av: Madelene

MEN HALLÅÅÅÅ! Fick du så mkt att göra att du inte haft tid att blogga på ett helt dygn, jag får abstinens ju!! ;) Och efter nyår är det dax att börja kursen "Så blir du av med ditt bloggberoende" hehehe!Kram

2008-12-22 @ 12:40:45
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0