Kväll

Kväll igen.
Ännu en dag som försvunnit på tråk-saker. Handla, tvätta bil, laga mat.

Jag vill hinna jul-lova också, badhuset, åka bort och träffa långväga vänner.

Men sånt går nästan inte att genomföra längre. Mina stora flickor är så stora, de har en egen agenda, bästisar de själva valt (dvs inte mina vänners ungar) och vill umgås med på ledigheter.

I två dagar har storisarna växlat boende hos farmor. Varsin shoppingdag fick de i julklapp och oj, vad de gillade det! Linn kom hem idag med ny klänning, leggins, jeans och nya toppar. Urtjusig är hon.
Julia har ekiperat sig idag, men det har vi inte sett ännu då hon sover hos farmor inatt. Farfar har roat sig med arbete.

Imorgon ska vi hur som helst fira in nyåret. Kompisar kommer hit och vi ska ju äta förstås och skåla in det nya 2009 i badtunnan. Det ser vi fram emot.
Får väl se om jag och någon mer kör repris på att sjunga "Sing star" till gryningen. Det gjorde vi förra nyåret och min motståndare vann, han "hummade" bara rätt toner. FUSK!  Jag sjöng minsann, fast inte rätt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0