Så fin!



Härom veckan frågade jag Lovis om hon ville ha ljuskrona eller glitter på huvudet på luciatåget. Hon var tyst i en sekund.

- Glitter mamma, jag vill ha glitter....!



Hon var den enda tärnan i tåget. Hon var mycket nöjd med detta. Diplomatiskt berömde hon en kompis;

- Vilken fin krona du har då. (Lite överlägset) Pillade sedan nöjt på sitt glitter som hon hade både i håret och midjan med ett belåtet leende......


(F.ö önskar jag att digitalkameran hade funnits för tio år sedan. Linn ser nästan identisk ut på sina lussebilder, hade varit roligt att få visa den otroliga likheten ....)

Kommentarer
Postat av: K

Men sötast...som alltid. FIN!!

2008-12-12 @ 14:41:37
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Marina

Gud så gullig och jag kan riktigt höra den nöjda och stolta rösten..:-)

Mina barn ska få lussa för mormor och morfar imorgon när dom kommer hit, dom sjunger och tränar för fullt.

2008-12-12 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0