Skitväder

Snön blåser från tvären, nordost vind om jag gissar rätt (är inte så jättebra på vädersreck utom kl 12.00 på dagen). Det betyder här hemma att vinden är iskall och går genom märg och ben.

Innan Martin for iväg till jobbet bad jag honom att handla. Jag vill inte ut och åka. Jag och Lovis får väl äta gul lök, majs och jorgubbsyoughurt till lunch, det är vad som finns i skåpen, (och ett kilo skumtomar minus två individer).

Jag har lite träningsvärk i dag men det påminner mig bara om att jag klarade proven igår. Så det gör ingenting. Jag får träningsvärk när jag putsar många fönster också så då borde ju bårbärning (110 kilo delat på två bärare) i trapphus höra av sig lite.

Dagen ska få bestå av slapp i soffan, stallsysslor, bebisgratulationer och kvällsmys i soffan.

Kanske får försöka hitta några tomtar i gäststugan också. Den stora dagen närmar sig.....

Kommentarer
Postat av: Madelene

Grattis till det klarade provet förresten, låter hur spännande som helst att jobba på ambulansen ju! Hoppas det går vägen!

2008-12-05 @ 15:14:30
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0