Julbord

Vi var som sagt på julbord igår. Mycket gott. Otroligt vacker miljö också, Dömle Herrård. Min stora dröm är att det stället ska bli mitt, mitt, mitt......(Sist det såldes kostade det 10 milj så jag får väl spara lite).

Jag lämnade sillen åt sitt öde och smaskade dessto mer på rostbiffen och annat kallskuret. Mumsigt.

Fick i mig en liten fläder nubbe, den var riktigt god.

Tackar Anders och Marina som bjöd på det hela, otroligt trevligt både på julbordet och efterföljande kalas hos er!



Mormor, frisör gjorde en insats på Julia, urtjusigt!



Vår vackra förstfödda.....



Vår vackra mellandotter....


Våra flickor var de finaste på hela herrgården. ♥

Kommentarer
Postat av: A

Vilka puddingar. Det bli för pappa å ligga med hagelbössan på trappen

2008-11-30 @ 13:28:50
Postat av: K

Klart de var...vilka godingar! Ge dem en stor kram från Tant Kerstin, hö hö hö. :D

2008-11-30 @ 19:12:01
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0