Min lilla rygg och jag

Vi for till Bergvik, jag och min rygg före jobbet. Jag välte mig själv ur bilen på en osmidigt sätt. Att gå rakt fram var inget problem alls.

Fick tag på fars dags present, det var målet med besöket. (Ungarna handlar inte själva till sin far, min är ju inte i livet)

Påbörjade mitt arbetspass under stön och tandagnisslan. Vår nya avd läkare tyckte jag skulle klämma i mig en dos stesolid. (Avböjde, men hon har humor den nya doktorn, det är helt klart.....)

Efter några timmar frågade min kollega om jag tagit panodil i botten..... Nej! Glömde helt enkelt bort själva grundmedicineringen imorse. (Även solen har sin fläckar .....*skäms för mig själv lite*)

Och nu kan jag gå som folk igen!

Ska ta kvällens sista dos och gå och lägga mig nu. Martin är där uppe och tror nog att jag är galen, eller tror, han har nog bevis....

Nattis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0