AJ!

Tassade ut vid 6-tiden och tog ut hästarna.

Maja var som vanligt inne i stallet, dvs nyvaken och slö. På med täcke och grimma. Sen knallade vi som vanligt fram till dörren och klev ut.
Då fick hon någon form av frispel och for runt som en "Fjant Maja". Troligen var det blåsten i kombination med mörkret som gav henne hjärnspöken.

Sen stannade hon. På min fot. Hon väger sina kilo kan jag lova. Hon kände sig tydligen trygg, med min fot under sin, för jag fick butta bort henne, väsande "flytta på dig din tjockis, det gör ju ont!

Jag kan röra mina tår men det sticker lite obehagligt i dom. Tyvärr är jag inte tilräckligt skadad för att sjukskriva mig hela helgen. Det hade varit fint. Har ingen lust att jobba helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0