Ödmjuka

Jag kan säga mycket om mina barn.

Idag är dom väldigt ödmjuka.

Planerar inför jul, så inte det ska finnas hur många frågetecken som helst när det blir dax att införskaffa julklappar.

-Vad önskar du dej i julklapp Julia, (undrade jag), önska dig något ordentligt, (vill inte fylla paket med pennor, suddgummi, hårsnoddar och dyl utan hellre en mer rejäl klapp).

- Jag vet inte, jag har ju allt jag vill ha....

Från att ha haft önskelistor som kunnat ringla runt hela huset, är hennes önskningar mest; en god hudcreme, kanske ridskor och biobiljett.

Konstig nog känns inte detta bra. Är hon inte för liten för att vara stor när det gäller julklappar?
Har hon växt ifrån det redan..*sorgsen*.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0