På jobbet.

För första gången på riktigt länge är det helt ok att vara här. Än så länge har jag inte särskilt många patienter och de mår rätt bra, (fast de är ju sjuka).

Vi har beställt kvällsmaten ikväll, jag ska ha en Räkpita med ost och vitlökssås, längtar redan.

Jag har varit och tittade på Mio/Melker/Alfred (hoppas de bestämmer sig för ett namn snart, tar tid att presentera gossen), och han var så söt och fin. Han är ju egentligen stor för att vara nyfödd men jag tyckte han var liten och näpen. Mor såg väldigt pigg och fräsch ut.

Nu är det bara att härda ut resten av helgen. Snart kommer räkpitan.


Kommentarer
Postat av: bror

vad sägs om Buster..

2008-10-10 @ 18:56:58
Postat av: Madelene

INTE Melker! Det är ju vårt namn! ;) Haha, var en tjej här i byn som kallade sin son för Melker men valde att byta till Wilmer efter ett litet tag, vet inte om det faktum att vår hund heter Melker spelade in där nånstans och hon inte ville tänka på honom när hon såg sitt barn lr så?!

2008-10-11 @ 16:29:02
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0