Så fina!



Jag kan bara hoppas att jag och Martin hänger ihop på mitt 80-års kalas. De här två har snart varit gifta i 60 år. Vad ska man säga....

Ur Olles tal till Siv på födelsedagen, "Vad kan man säga annat om henne än att hon är en stor tillgång...." *tår i ögat*
Han är snart 90 år.

Min mormor och morfar var även de lyckligt gifta, i över 60 år, fram till morfar gick bort.

Kommer det finnas diamant bröllop när min generation blir gammal? Alla skiljer sig och börjar om. Även om antal år som gift kommer upp i 60 så är det allt mer sällan med samma person och det är väl ett grundkrav kan jag tro...

Jag ska ha min och Martins mormor/morfar som förebild. Kan dom, kan vi!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag "lånar" din bild om det är ok? Har ju inga bilder sen helgen eftersom vi åkte ifrån kameran i Kil!

2008-10-22 @ 18:16:22
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0