Duktig

Idag fick jag tummen ur och tvättade ytterdörren och pyntade höst.
Farväl sommar....

 Välkommen höst!

Putsade även fönstren på verandan och pyntade med nyponkvistar i vas. Så fint så....
Här inne har däremot inget blivit gjort sen förra veckan om man bortser från mini pynt på toa igår. Var på Änglarum här i Kil och köpte doftljus och en toaskylt. Då kände jag mig tvungen att skura handfatet innan jag tände ljuset...... hrm...

Just nu är jag sur på Martins chef. NU släppte han honom. I Brålanda. Han är inte hemma till klockan fem idag heller....

Kommentarer
Postat av: K

Mycket tjusigt Maria! Du är allt pysslig du. avundsjuk

2008-09-23 @ 21:30:34
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0