Fin mage och praktiska ting.

Är på jobbet och i Karlstasd vräker regnet stundtals ner. Härligt att inte behöva missa någon viktig soltid...

Träffade min bror och flickvän (tänk om han kunde ge henne åtminstånde en förlovnings ring efter två, snart tre barn och så många år..) och min svägerska har världens finaste mage!

Hon var dock rätt less på att vara gravid så här sex dagar på övertid, men jag tyckte den var jättefin! Inte ett gram extra förutom den fina runda magen. Men jag är verkligen inte avundsjuk, jag önskar inga fler barn för egen del, helt säkert.

Köpt mig ett par vattentäta skor idag som inte är gummistövel. Mina första GoreTex någonsin i livet. Grattis till mig själv för ett moget beslut att inte gå runt i blöta, kalla skor med klack hela vintern i år också!

Kommentarer
Postat av: bror

HHHMMM vi ÄR förlovade....... Kanske e på plats med en ursäkt!!!???

2008-09-30 @ 18:14:10
Postat av: Maria

Till brodern - Jag skrev inget om att ni inte var förlovade. Jag skrev att hon behöver en ring, för vad jag vet har hon inte fått någon än och det är snart två år sedan hon friade va??

2008-09-30 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0