Glömmer

För övrigt idag har Lovis favorit kusiner "min bästa Hugo och Lovisa"  varit här och härjat ett tag. Alla handdukar i badrumsskåpet hade använts till något kul, vad vet jag inte. Lär inte förstå heller om de berättat det.

Sen åts det lite middag och efter det ut och planterade lite som jag handlat på Plantagen igår.

Nu kommer grannen snart på en drink. Svärfar har varit i tyskland och tog med Likör 43 till mig, HURRA!! Och TACK!

Den ska nu förädlas vidare med mjölk och grenadin = Rosa Pantern, JÄTTEGOTT!

Nu är de här, Felix med familj!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Å va fint de blev! Svart är läckert :)

Hoppas rosa pantern blev god. Vill du så har jag ett par gardiner med rosa pantern på. Fick dom av svärmor till Maltes blivande barnrum men där gick gränsen för Micke. Inget rosa till hans gosse! Vad han vägrar inse är att han hade dom när han var liten.



TACK för tipset. Dumma dumma jag söver honom med bröstet men det fungerar INTE alltid och har inte gjort det de senaste kvällarna och då går det liksom inte. Ammar bara morgon och kväll. Försökt ge välling på källen men han tar inte flaskan. Försökt med pipmugg oxå men NEPP! Han gillar inte välling. Fick tips om att ha i lite socker men det hjälpte inte.

Men i alla fall, vi får gå över till 5-min metoden. Känns så i hjärtat när han gråter :( Du tycker inte han är förliten? Han är drygt 8 månader.

Sov sött!

2008-09-27 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0