Handla på "byn"

Pratade med en kompis som också ska med idag på "vad det nu är vi ska på".

Hon tar jeans.
Det står oömma kläder på inbjudan och då blir det det.

(Hon borde veta, de bjöd till 35-års kalas och gifte sig, med "dresscode" oömma kläder)

Jag hade inga snygga jeans.
Ner på Kil, med begränsat antal affärer men det spelar ingen roll när "Metro" finns.

Flög in.
- Hjälp mig, jag har panik!
Vips, på 10 minuter hade jag både byxor och skjorta, i rätt storlek, perfekt för kvällen!
(Fördelen med att handla då och då så de minns ens storlek, samt vilken stil jag gillar)

Säga vad man vill om Bergvik, men den servicen får man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Marina

Är väldigt bra med en klädaffär som har de märken som de har i stan så att man kan hitta fina kläder här också.

Ska bli roligt å få höra vad det blev för fest;-)

2008-09-20 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0