Ingen bra dag, men igår var det roligt!

Ju roligare man hade kvällen före, ju mer får man lida dagen efter.

Jag hade jättekul på bröllopet igår.

Mår som pesten idag. Sämre än jag förtjänar.

Idag får det bli pizza med starka kryddor och mycket ost. Och mycket soffa.

Bruden var rasande vacker, smal som en vidja med en underbar håruppsättning. Hade en make up så man kände igen henne. (Tycker en del brudar lägger på så mycket smink att man knappt ser vilka de är, varit på bröllop när brudarnas barn har gråtit hos sin mor för de tror det är en främling - varför göra så?)

Jo, brudgummen var också fin, men det finns sällan så mycket att säga om dem.

Så sa de JA till varandra så det hördes och det var så fint alltsammans.

Kalaset i Träfortre var super, underbar italensk buffé. Glada tal som svängde över ibland och jag fick torka tårar. Dessvärre blev det många skålar och de pliktar jag för idag. Sen var det dans och bar. Jag besökte både dansgolv och bar flitigt.

Uhh, jag mår dåligt. Lägger mig igen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag hörde i dag av din man att du mådde riktigt uselt...jag kan trösta dig med att det gjorde din svåger hela dagen i går också. Han funderade på om han skulle diskutera lite närmare med den där typen som stod i baren och "tvingade" i honom alla drinkar och diverse whiskey....

Martin han fixade ju till sitt jobbiga redan på festen han ju....

2008-09-08 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0