Kalas

Nu planerar Linn och hennes kompis för fullt inför kalaset de ska ha nästa helg. De har båda fyllt år under sommaren och som de bästisar de är ska de fira tillsammans. I ett ögonblick av totalt hjärnsläpp tyckte jag att de kunde få vara här hos oss....

De håller på värre än vad jag kommer att göra inför min 100-års dag (om jag lever så länge, idag känns det tveksamt).

Inbjudningarna har de filat på i ett par timmar, så nu måtte väl ungarna vilja komma! Hoppas att inte förväntningarna är så höga att kalaset blir ett antiklimax.......

Hur som helst, en riktigt kass start på dagen har så sakta återhämtat sig. Hemmets lugna vrå är allt fantastiskt läkande, eller i varje fall utplånas alla tankar på arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0