Knasiga?

Ikväll är det ett program på TV;n som ska handla om (vuxna)kvinnor som har dockor, som de behandlar som riktiga bebisar.
Enligt informationstexten byter de blöjor (bör ju vara luktfritt iaf!), går på promenad med dem och gosar med dem.

Hallå!

Hur många småbarnsföräldrar behöver hjälp med sina riktiga bebisar? Kan de inte hjälpa till där istället?

Vet inte om jag vågar se programmet i fråga för;

1, Jag kan få för högt blodtryck (av...tja har svårt för folk som tappat greppet om verkligheten)

2, Kan skratta ihjäl mig (av samma anledning som ovan)

3, Bli idiot förklarad av min käre make för att jag ens tittar.. (Vilket förmodligen är helt korrekt bedömning av honom)

Kommentarer
Postat av: Annika

Nä men stackars Julia!! Har aldrig haft så`n huvudvärk men det verkar inte så himla skoj :( Hoppas hon blir böttre fort och kunde komma iväg till ridskolan och testet.



Jodå Malte rör sig helt plötsligt OTROLIGT mycket mer än tidigare! Bara hände sådär, över en natt! Jo jag hoppas du har rätt. Vill inte tänka tanken att han är sjuk. Min lilla älskling... Trodde nog aldrig jag skulle känna så för ett litet knytte, känner mycket mer nu än när han var riktigt liten. Växer liksom och blir starkare hela tiden :)



Jag har fått för mej att jag vill bli onkologisköterska. Är nog ingen bra idè. Jag kommer ge ALLA inkl min familj och mej själv diverse ca.diagnoser.



STOR KRAM till dej!!!!!!! Gott att höra ngt annat än bvc-råden. Matamatamata, ge mera fett, mera fett!

2008-09-29 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0