Kvällen

Det gick alldeles utmärkt att handla idag! Inte ens presentkortet räckte till, vilken tur att lönen nyss kommit så det fanns kontanta medel att stöta till med.....


Ny lampa och nya ljusstakar till sovrummet, svarta som synden.... Om inte vi är syndiga så får inredningen vara det i stället!



Nytt överkast. Äntligen! Ville ha svarta kuddfodral också men det hade dom inte. Bara i läder och där gick gränsen för hur syndigt och slampigt sovrummet får bli.....

Jättekul att handla. Ska verkligen försöka ta mig dit närmare jul, har en känsla av att det finns mycket fint där då.......

Kommentarer
Postat av: K

Jag hänger gärna på om du orkar med mig lite till, hä hä. :D

2008-09-27 @ 18:40:40
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Madelene

Åh vilka fina grejer! Hörde mamma hade köpt en lykta åt mig, var den snygg?? Hoppas det!

2008-09-27 @ 23:02:44
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Marina

Blev ju jättesnyggt!!! Ska också åka dit och shoppa loss snart....ser fram emot det;-)

2008-09-28 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0