Ledig lördag!

Fick ett samtal från mellan dottern nu. De har ju sovit på skolan i natt. Ingen ringde hit för att bli hämtade heller, roligt att de vågade!

En liten mening slapp ur Linns mun;

- Jag sov inte så många timmar för brandbilen kom, men jag berättar mer sen! (Någon annans unge sjöng i bakgrunden "Hela skolan står i lågor....")

Öh?

Trötta och slitna lär de vara hur som helst, men idag är det inte mitt problem! Farmor och farfar ska vara barnvakt ända tills imorgon! Mina flickor har stilen att inte vara sura på dem. Tack och lov!

Ska under dagen bege oss till en kräftskiva. Den börjar redan klockan ett, så i mitt huvud kan det börja med ett bröllop. Men min intuition är inget att lita på, det vet jag sen förr.

Bröllop eller ej, skoj blir det i alla händelser!

Kommentarer
Postat av: Malin D

Hej!



Jasså så mellan dottern var på den skolan....Jag skulle nämligen precis gå och lägga mig efetr en kaotisk fredagsnatt då vi får ett larm om en skolan som brinner med 65 pers i .....tur att det gick bra!!



Allt väl annars? KRAM

2008-09-22 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0