Regn idag igen!!

Idag är jag och Lovis lediga. I min fantasi är vi ute och grejar i trädgården, släpper ut kaninerna, fikar ute....

Näpp - så kul ska vi inte ha tydligen.

Lovis sover än (!) och jag bloggar i min ensamhet. Martin drog till sthlm nyss så vi ses på onsdag. Trist.

Mitt hopp om att få dagen att gå blir återigen Felix. Till dig K som har missat detta, det är Lovis stora kärlek, bästa kompis och granne, i ett. (som ett kinderägg, han är full av överraskningar).
Denna kille är nu hemma med sin pappa, som är föräldraledig med lillasyster Irma, 10mån.

Första dagen grannfrun var på jobbet kom Felix ner till oss.
Jag undrade om han ville äta med oss.
-Ja, min mamma jobbar, bara pappa är hemma. Jag äter här jag!!!

Ingen större tilltro till faderns kokkonster således....

I eftermiddag är det massa körande av ungar som ska rida osv. Martins resa till stockholm gjorde så att jag inte kan gå till kyrkans gård och lyssna på Atle Johansen ikväll som är coach och peppar ikväll tonårsföräldrar. Han är superbra.
Men jag är inte bitter......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0