Shopping tur

Edsvalla kan man lita på.

70% på hur många skor som helst. Hittade ett par riktigt tråkiga skor, som inte syns, med lagom klack och stängd tå så jag kan ha strumpor på mig. Det har utlovats kallt och regnigt väder så barbent är inte att tänka på.


 Inte som de på Scorett......

Efter detta fynd, 180 kronor (är ett par Sköna Marie), gick jag in på själva ÖB.

Laddade hem massa lördagsgodis och 120 blandade blomlökar. För er som inte vet är godis ruskigt billigt på ÖB. Storpack av de flesta favoriter. Mmmmmmmmmm.

Ska ta in Lovis på skoaffären imorgon tänkte jag. Där fanns riktigt fina "Pippi" höstskor där som jag tror hon skulle gilla. Jag gillar Edsvalla för de har märkesskor som ligger 150-300 kr billigare än inne i stan. Det är inte fel när man har några fötter att hålla varma! (De säljer en hel del billigt krafs också men det behöver man ju inte handla).

Som grädde på moset har Martin flexat hem, attans vad han ska få arbeta.

Bra dag so far....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0