Shopping

Är så glad, idag tömde jag bankkontot!
Imorgon kommer barnbidraget och eftersom det är så stort ville jag ge det rejält med utrymme. Så att det säkert får plats liksom.

Köpte mig ny topp, ny kofta att ha över, och nya byxor med hög midja.
Jag är oerhört tacksam att modet med låg midja är förbi.
Jag som saknar rasben med beninnermått på 101 cm, tycker det är jättebra att kunna ta 10 cm överkropp och visuellt förlänga benen med 10 cm istället. Lägger man till lite klackar så ser jag på håll både lång och smal ut.

Det är väl egentligen bara Martin som vet hur jag egentligen ser ut, utan upplyftande, ihophållande och döljande kläder. Men han sover glatt vid min sida ialla fall.

Han är snäll han.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jo, för du är ju verkligen hemskt tjock kära du.... Inte alla som fött 3 barn som kan skryta med den minimala kroppshydda du har!!!

2008-09-18 @ 21:12:37
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag tror du är jättefin utan kläder Maria ( ha ha ha, konstig och skrämmande kommentar va?? )! :-D

2008-09-19 @ 18:35:12
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag vet helt säkert att Martin NJUTER av att få ligga bredvid denna kropp varje natt:-)

2008-09-20 @ 13:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0