Solsken.

Att jag är barnledig just nu spelar ingen roll. Kan inte sova bort en så här underbar dag!

Varit ute och hängt lite tvätt, (var tvungen att tvätta i natt för han  som borde tagit hand om sina kläder kunde inte själv) och pysslat lite med hästarna. Det är helt underbart, varmt, soligt och vindstilla. Hög och klar luft.

Sitter nu med kaffekoppen och funderar på vad jag ska hitta på...... (Min andra hälft ser jag  troligen inte till de närmaste timmarna)

Jag har träningsvärk, inte bara i magen utan även i benen. Om det blev under spikstaffetten eller någon annan lek låter jag vara osagt men jag känner var de sitter... Däremot är jag inte bakis alls, vilket känns otroligt bra då jag var rädd att jag skulle må som efter bröllopet för två veckor sedan.

Ska krypa ur morgonrocken nu och gå ut i trädgården. Den behöver rensas ur före vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0