Wild riders!

Idag begav vi oss till skogen, Lovisen och jag.

Jag är hälftenägare, men känner mig alltid lite olydig när jag tar fyrhjulingen. Jag vet att Martin är jätteglad när jag tar den, prylar ska användas, men lite känns det som att jag vill fråga först.

Hur som helst, med solen i ryggen susade vi iväg min minsting och jag genom skogen. Vinden svepte i håret (det korta) och vi njöt av hastigheten. (30 km).

Idag var trattisarna lite kluriga att hitta, men nu har jag 5 liter trattkantarell-soppa som puttrar på spisen. Doften är gudomlig, doften av grädd-ädel, svamp, lök och grädde borgar för att Julia kommer ge mig guldstjärna idag. Hon älskar den här soppan.

Hon är inte ensam......

Kommentarer
Postat av: Marina

Den är minsann inte svår att älska, jag lovar!!!

2008-09-24 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0