För övrigt

Kan jag bara meddela min åsikt om Annika Östberg.

Jag har ingen lust att via mina skattepengar betala hennes hutlöst dyra flygresa till Sverige. Hon har inte bott i S sedan 60 -talet. "Hennes mor är sjuk", tråkigt!!!

Vi kommer ha hennes "anpassning till samhället" på vår nota i många år framöver (om hon inte säljer någon gråt-bok och fixar egna pengar).
Hon kunde ha suttit kvar i USA. Oskyldig dömd? Tror jag inte. (Fälld för dråp -78 och medhjälp till mord -81) Såg en dokumentär om henne för några år sedan och rös i hela ryggraden.

Hon har suttit inne länge. Med rätta. Sverige kunde ta efter USA där, polismord kan inte på något vis accepteras.

Sen är det lite intressant det där med att vara "Svensk". Kan man ta av och på ett medborgarskap som det passar? Hon flyttade till USA som barn, valde att stanna som vuxen men nu vill hon "hem"?!

Känns som våra liberala straff är den största orsaken till denna hemlängtan.

Min åsikt. Upprör jag någon så, jaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

" valde att stanna" jojo hade nog int emycket till val innifrån fängelset... Förövrigt så "erkände" hon sig skyldig under press för att förhandla bort ett dödsstraff... " valde " va ordet.........

2009-04-10 @ 17:43:14
Postat av: Maria

Valde = något aktivt val hade hon väl från 18 års dagen fram till dråp och sedan dubbelmord tre år efter?

2009-04-10 @ 20:47:08
Postat av: A

Jag håller fulkomligt med dig maria. Hutlöst att använda våra skattepengar till sån´t här. Människan är ju inte direkt oskyldig!

satsa på de som verkligen behöver hjälp istället, inte på de som valde att emigrera för många år sedan.

Guds bästa barn in my as, gammal heroinmissbrukare som hon var. hennes egen mamma berättade i en intervju hur många chanser till hjälp den kvinnan fått innan det barkade så här illa, men som sagt var, hon tog den inte. Hur länge ska man ställa upp på alla människor när de inte har ett eget intresse i att förbättra sin tillvaro. Nu lär jag oxå få skit! Men ärligt talat - det skiter jag i!!!!!

2009-04-12 @ 18:42:58
URL: http://mejamums.blogg.se/
Postat av: M

Hon är inte dömd för medhjälp till mord hon är dömd för "murder first degree" det är de svenska medierna som förvandlat det till "medhjälp" för att förvandla henne till någon form av offer...

2009-04-12 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0