Frestelser

Julia kom hem från en kompis. Mor i det huset avlar Norska skogskatter. Nu hade hon vissa problem att bli av med några stycken och en ny kull väntas inom kort.

Ett super-kompis-pris.

Hon har blå ögon och är världens sötaste (hörsägen men jag litar på uppgiftslämnaren), döpt till Isolde.

Jag var ändå tvungen att säga; (det jag alltid säger till allting tror jag)
 - Nej.

Vi har ju två redan och jag tror inte de skulle uppskatta en liten unge (de är ju ganska ålderstigna nu).

Martin var lite grym och sa:
- Ole, dole doff..... PANG!

Inget bra alternativ det heller.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ole dole doff..pang!

Riktigt grymt!! Men de går ju inte med hur många som helst hemma heller. Vill så gärna ha katt men Micke är allergisk snyft

2009-04-19 @ 14:36:13
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: K

Jooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!

2009-04-19 @ 18:57:39
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0