Frigiven!

Efter sex arbetsdagar i sträck var det skönt att gå ut genom landstingsdörrarna. Kände mig i ett par dagar frihetsberövad...

Nu är ordning återställd, planeringen är lite luddig än för denna ledighet men nu ska grillen tändas.

Imorgon ska vi campa på en garageuppfart i Grums, (premiär med husvagnen för i år, tjoho! Stor familj får ta med eget sovrum, så är det.)

All tid emellan de få aktiviteter vi har ska jag.... göra ingenting tänkte jag mig. Så  vet ni.

Nu ska jag njuta av solen, kanske hjälpa gubben i köket, smutta på ett glas vin, se björkarna explodera ut i härlig grönska. Kort och gott, njuta av livet.

Vi lever NU. Vi vet ingenting om morgondagen. (Men jag hoppas Grumstrippen blir av)

Kommentarer
Postat av: sara

Ni är mycket välkomna, vi ser fram emot att tör träffa er. Det var alldeles för länge sedan...

2009-04-30 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0