Handfat

Vill bara visa upp sveriges billigaste handfat med skåp, kommod tror jag det kallas på fackspråk.

För mig är den helt ok, fast till halva priset jmf med "märke".



Kranen är en illusion, den saknar vatten.... Alla barn har dock provat flertalet gånger om det går att spola vatten, trots att de vet att ingen Röris varit här.
Jag ber till gudarna att Martin inte hänger upp toan innan vi har vatten för jag kan tänka en liten rumpa som i "bråttomtider" sätter sig där...

Knoppar måste inhandlas, det medföljde visserligen sådana, kromade.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åååååå va nice! Hoppas vattnet kommer FORT! Inte soj med en liten rumpa som får för sig saker när det är lite bråttom så jag håller nog på din idè att INTE sätta upp toan. Till och med jag hade nog slagit mej ner där annars.

2009-04-14 @ 10:55:18
Postat av: K

Aaaa!! Superfint och superfräscht!! Gud vad härligt att snart vara klara!!

2009-04-14 @ 21:41:22
URL: http://litenarvid.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0