LEDIG!

Har massor att säga så det blir i punktform då jag har en del att fixa.....

* Gått på min hett efterlängtade långledighet. Ord för att beskriva känslan saknas.

* Älskar flextid. Åkte från jobbet och handlade redan vid 11-tiden. En schema-miss gjorde att vi var övertaliga (!) vilket jag bums utnyttjade och drog. Är nu tryggt hemma.

* Det saknas endast tio-talet kakelbitar i badrummet. Martin och svärfar ´jobbar järnet. Det drar ut på tiden (tycker jag då) pga att nästan varenda platta måste skäras. (Vilket förstås är mitt fel eftersom jag beställt lite annorlunda lösningar... Så det är bara att gilla läget.

* Det är vår. Fler säkra tecken;
1,
Lovis kissade ute på gräsmattan igår (det får barn göra på landet).
2,
Mina krokusar har äntligen slagit ut (gula, mycket märkligt då jag bara planterade vita och blå men shit happens tydligen....)

* Lovis målar påskbrev,
ska snart klädas(spökas) ut till påsk-kärring.

* Vi är bortbjudna till Martins mormor på släkt/påsk middag, något vi ser oerhört mycket fram emot då maten är ljuvlig (och gott om det så jag kan lugnt äta mig sprängmätt) samt att prata strunt med massa släkt i många timmar.


Hå och hej, in i duschen med fart och på med en klänning, parfym bakom örat och njuta av hela långa helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0