Ny

Min ledighet går mot sitt slut.

Jag har på den här veckan blivit som ny, (eller som mitt gamla jag, ska jag bli som ny behövs en plastik-kirurg).

Jag är totalt avslappnad, utsövd, pigg och solbränd i ansiktet. Jag är vänlig i rösten, har fått tillbaka mitt tålamod och har en gnista och ork att ta tag i alla möjlig projekt igen.

Har även hunnit med för mig viktiga saker under ledigheten, pratat med mina barn, umgåtts med mina barn och vänner, träffat släktingar, plockat i ordning inne, grejat i trädgården (fysiskt slit som märkligt nog stärker min själ dessto mer).
Till och med läst två böcker!

Jag är i balans. Känns väldigt skönt då jag var hemskt obalanserad för några veckor sedan. Det är helt ok att återgå till arbetet igen på tisdag.

 
Det är bara drygt tre veckor kvar till nästa semester....

Kommentarer
Postat av: Anna

Vikken härlig känsla!!! Kram åt dig

2009-04-19 @ 20:58:59
URL: http://mejamums.blogg.se/
Postat av: K

Tre veckor går ganska fort ändå....vad skönt att du är piggare. KRÄM.

2009-04-20 @ 12:09:28
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0