Puts väck

Min nyckelknippa är borta.

Den är nästan lika stor som en ABAB-vakts (finns de längre förresten?) och har en lång blå snodd med reklamtext på.

Helt omöjlig att råka dammsuga upp eller missa i en väska eller ficka. Men borta är den.

Ingen jättekatastrof, vi har två nycklar till varje bil men det är ytters opraktiskt. Idag jobbade jag i Ballerina skor för min nyckel till skåpet på jobbet sitter ju på min knippa. Får be snälla vakten att klippa låset imorgon.

Ytterst irriterande iaf. Och jag har letat. Överallt. Fast inte just där den ligger då. Den finns ju här, det vet jag för jag hade den när jag åkte hem i torsdags från jobbet, fredag åkte jag ingenstans och till Åland var den inte med.

Kanske borde städa lite grann.....

Någon som har Saida talanger där ute? Alla tips mottages tacksamt!


Kommentarer
Postat av: K

SÄKER på att den inte var med till Åland Maria...??? Jag anar att varken du lr maken var helt skärpta under den resan, nyckeln KAN ju ha trillat överbord. Hm. Skämt åsido, inga Saidatalanger här alls. :( Hoppas ni hittar den.

2009-04-07 @ 20:12:04
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: K

SÄKER på att den inte var med till Åland Maria...??? Jag anar att varken du lr maken var helt skärpta under den resan, nyckeln KAN ju ha trillat överbord. Hm. Skämt åsido, inga Saidatalanger här alls. :( Hoppas ni hittar den.

2009-04-07 @ 20:12:04
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: A

Känner på mig att du har den i en jacka du hängt undan! Kram Saida

2009-04-08 @ 09:13:07
Postat av: Annika

Sååå ledsen att jag inte kunde komma i fredags :( De blev veterinärbesök till Karlstad istället. Åkes öra är sytt äntligen....men han går med bandage och tratt. Gillar inte läget :( Stackars vovve. LOVAR att jag mycket hellre hade varit och förspillt min tid hos dej. Jag blev hemma med barn och Micke fick slänga sig iväg till Karlstad med en blödande hund. Så kan de gå! Djur är dyrt och ibland SÅ jobbigt!

Bra annars? Hockey ikväll?

2009-04-08 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0