Rapport

Håller mig till samma vy så ingen blir förvirrad. Detta är då dusch-hörna och
en bit av där badkaret ska stå.




Kaklat och fogat klart.

Kvar på "att göra" listan är:
Listning tak
Dörrfoder
Mjukfogning utefter varenda skarv
Ljus

Och sist men inte minst:
VATTEN

Pratat med vår Röris idag. "Det är mycket på jobbet denna veckan, jag kommer så fort jag hinner". Hmm.

I andra änden av badrummet (än det bilden visar) sitter Martin och monterar dörrar på handfats-skåpet och sedan på badrums-skåpet. En groteskt stor tingest, helt i spegelglas (plast?) som kommer rymma flera tusen nagel-lack och ögonskuggor.
Jag äger inte mycket smink men utgår ifrån att det finns andra som gör det om något år.....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va snyggt!!!!

2009-04-14 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0