Solig Lördag

Jag förstår inte min tur. Varit ledig sedan långfredagen och det har varit sol varje dag sedan dess!

Som ni såg/läste igår så drog vi iväg på kalas, firade liten N som fyllde ett år. God tårta, kakor, kattunge, massor av kaffe, skvaller och allsköns prat. Alltid lika trevligt att lämna hemmet ett tag.

När vi kom hem så var grillen tänd. Gott blev det, ljuger om jag säger något annat.

Efter det var jag inte så sugen på att dra igång något rabatt-rensande men solen skiner ju idag med så vem vet...?
 
Martin och barnen satte fröer i drivbänken (efter maten) som Martin byggde i höstas. Så många sorters grönsaker i en och samma bänk har jag aldrig sett. Han tar i lite ibland, min käre make. Själv gillar jag inte att odla annat än blommor så han muttrade lite när det gick upp för honom att jag inte kommer hjälpa honom att passa morötterna.
Jag tror han kan själv.

Nu läser Martin "Gittan och gråvargarna" för Lovis. Den är ganska kul. Ska lyssna mer aktivt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0