Familjen kaos?

Småregn.

En önskan att göra om.

Rastlösa barn.

IKEA! Ja, vilken jättebra idé! Eller inte....

Med Martin borta i grannlandet hade jag givet tre vackra flickor med mig. Den tredje flickan har ett icke fördelaktigt inre just nu, vilket fick det två timmar långa IKEA besöket att bli en pina för oss andra.

Hon har ju med råge passerat tre-års strecket och hon själv annonserade att hon ville bli inlämnad i lekrummet. Alla papper fylldes i av mig, som darrade av lycka att få strosa i en hel timme med de stora. Men jag hade inte behövt bli så känslosam. Vi hann inte ens gå därifrån så vrålade flickebarnet att hon inte alls ville bli lämnad alldeles ensam. 

Sen straffade hon mig, för sin egna idé resten av vandringen runt varuhuset. *suck*

Har dessutom köpt ett ljus som var så tok-stort att det inte passade i min enorma ljusstake. Ska gå och lägga mig tidigt tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0