Panik...

Inte här men min stackars make!

Pratade med honom nyss och han var i färd med att hitta 40 personer (av varierande nykterhets grad) och få in dem i en buss som skulle avgå klockan 17.00.

Klockan 17.05 fick jag en pratglad person i andra änden av luren, en som var tvungen att prata med Martins fru. Jag har ingen som helst aning om vem han är men trevlig var han. Vid sidan av vårt samtal pratade han med min stackars man och jag skrattade gott åt kommentaren:

- Du Martin, jag tror du har ett problem - det är bara du och jag här vid bussen!!

Jag hörde Martin lite frustrerad i bakgrunden:

- Jag ser det!!
 
Håll igång älskling, bara 38 stycken kvar att finna på ett mässområde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0