Utan koll

Ja, det blir ännu en dag med alla barnen hemma. I några veckor har jag trott att de skulle börja skolan idag, men det var visst inte förrän på onsdag. Då känner jag mig som en riktigt bra mamma, med full koll...

Nåväl.

Min semester är slut idag. Fördelen med önskeschema är ändå att jag är ledig idag (när jag la schemat hade jag koll på skolstarten och tyckte att två dagar kunde innebära syskonmord så här i slutet....)

Ska fixa lite bra höstskor till Lovisen idag. Attans, det är så kallt på morgonen nu att hon behöver något varmare än sina "Hoppa- skor" (Foppa-tofflor).

Men först det obligatoriska morgonkaffet, en syssla som får ta sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0