Flyt....

Nu.

Nu drar vi igång, alla tjejer i och jag. Kanske inte Lovis som tycker att vi spelar julmusik för högt men vi andra har driv, (städningen!)

Kom på värdens bästa rim till Matins julklapp oxå i bilen förut. Bästa julrim jag någonsin skrivit.

Börjar så här:

Paket kommer med posten, betalat och klart, (Bara det kommer göra honom jätteglad eftersom han alltid får fakturorna från allt jag handlar i vanliga fall)
Det är något vi behöver, det är väl uppenbart.
Pjäsen är tung som en sten,

.......

Ja, jag kan ju inte fortsätta förstås (det blev ett väldigt långt och bra rim), han ska ju inte få fundera hur länge som helst på vad det är i det där paketet!!

Nu är min kaffepaus över. Åh, vad jag kommit i julstämning nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0