Hemma

Är åter i hemlänet, ett snötäckt sådant.

Shoppat som en tok, tror inte jag är klar än ändå, tyvärr.
Är si så där nöjd med klapparna i år, ingen har ju önskat sig något! Att "frilansa" ihop en säck med klappar är inte lätt.

Mest nöjd är jag med klappen till min mormor. (Ja, min!).

Hon får en liten lyxig ask med hemgjorda chokladpraliner av finaste (och tandvänligaste) kvalitet. Tyvärr en väldigt liten ask men med tanke på priset kunde det vara guld i... Men jag tror att mormor kommer gilla dom skarpt och hon är värd varenda en.
(Skvallra inte nu ni som pratar med mormor ibland).

Är lite trött men tacksam. Tack Nina för en härlig shoppingdag! Och övernattning mm....

Nu blir det dusch och sängen. Imorgon arbete och julbord med jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0