Off we go!

Väskan är packad (funderar om den svarta klänningen trots allt ska med men...), stallet är klart. En flicka har åkt till skolan, den andra, största, har jag föst ner i sängen igen. Halsont, snuva och väldig blekhet. Tråkigt, verkligen, hon ska på julbord imorgon. Hoppas det går fort över.

Lovis har en soft morgon, ingen panik till dagis idag. Hon ser bolibompa och myser i pyjamas i största allmänhet.

Martin sover än och jag, jag har parkerat mig här en stund. Väntar på dusch-vatten och sen är det piffning av mig själv samt en lite snabbstädning av huset (svärmor kommer!) som gäller.

Sen far vi!

Wiiii!

Kommentarer
Postat av: K

Have a wonderful Oslotripp!!!!!!!!!!!! <3 Leka när du återkommer???

2009-12-04 @ 17:02:57
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0