Preparering

Martin for iväg med alla barn till stan (våra egna och en extra kompis). Lovis lämnade han för lussekattsbak hos farmorn. Hon skulle få bli "russin isättare", undrar stilla om svärmor köpt hem tillräckligt med russin, det är nog mer än två i varje bulle i år.

Nu är de på väg hem, julklappar är inhandlade och klara. Middag har han med hem också, pizza. För nej, jag har inte lagat mat när de varit borta. Jag har VILAT. Så trött på det nu men jag orkar banne mig inte mycket annat.

Och nu preparerar jag näsan med spray så jag kan känna smaken av pizzan sen. Mmmm, ska bli gott med något annat än apelsiner som varit huvudfödan de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0